Veelgestelde vragen
Wat zijn de levertijden?
Standaard levering
Bestel jij voor 20:00 uur op een werkdag, dan heb je jouw bestelling de volgende dag al in huis. Bestel je na 20:00 uur dan heb je de bestelling niet de volgende dag, maar een dag later in huis. Bestel je in het weekend dan wordt je bestelling op dinsdag geleverd. Je kunt er ook voor kiezen om zelf een bezorgdatum te kiezen wanneer het jou uitkomt.

Avondlevering
Wil jij je bestelling liever in de avond ontvangen? Kies dan voor onze avondlevering! Jouw bestelling zal 's avonds tussen 18:00 en 21:30 uur worden bezorgd door onze vervoerder PostNL.

PakjeGemak (afhalen bij PostNL)
Liever je pakket zelf ophalen op je eigen tijdstip? Op basis van een ingevulde postcode kun je kiezen uit een aantal PostNL-afhaalpunten bij jou in de buurt. In Nederland zijn er op dit moment ruim 2000 locaties waar je het pakket kunt afhalen. Je kunt ook direct zien wat de exacte openingstijden van het PostNL-afhaalpunt zijn. Vanaf 16.00 uur ligt je bestelling klaar in het PostNL-afhaalpunt.

PakjeGemak Express (extra vroeg afhalen bij PostNL)
Wil jij je bestelling extra vroeg ophalen bij een PostNL-afhaalpunt? kies dan voor PakjeGemak Express. Vanaf 08.30 uur ligt je bestelling klaar in het PostNL-afhaalpunt.

Same Day Delivery
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling dezelfde dag nog in huis te krijgen. Dit geldt van maandag tot en met zaterdag (6 dagen per week) en kan alleen als je voor 12:30 uur bestelt. Jouw bestelling zal vervolgens dezelfde avond tussen 18:00 en 22:00 uur bezorgd worden door onze chauffeur.

Wat zijn de bezorgkosten?

Gratis verzending vanaf €45,- binnen Nederland!

Standaard levering: €3,95.
Avondlevering: + €1,50.
PakjeGemak: €3,95.
PakjeGemak Express: + €1,50.
Same Day Delivery: €12,00.

Gratis verzending vanaf €50,- binnen België en Duitsland!
Standaard levering: €5,95

EU-Pack PostNL Zone 1: €13,95.
Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk.

EU-Pack PostNL Zone 2: €18,95.
Finland, Hongarije, Ierland, Monaco, Polen, Portugal, Slovenië, Zweden.

EU-Pack PostNL Zone 3: €24,95
Bulgarije, Estland, Letland, Litouwen, Roemenië.

EU-Pack PostNL Zone 4: €28,95
Cyprus, Malta.

Overige landen op aanvraag.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je pakket ons sorteercentrum heeft verlaten en overgedragen is aan PostNL krijg je van ons een verzendbevestiging met daar in jouw Track & Trace link, hiermee kun je de status van je bestelling volgen totdat deze geleverd is. Als je op werkdagen voor 17.00 uur besteld hebt krijg je de link nog dezelfde dag, anders zal hij de volgende dag verstuurd worden.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Als je je bestelling plaatst, kun je er voor kiezen deze op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen.

Wat zijn de betaalmethodes?

Bij Mannenzaak.nl is het mogelijk om op de volgende manieren te betalen: 
iDEAL
Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af via jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Voor deze betaalmethode is een positief saldo op je bankrekening vereist. 
Paypal
Als je kiest om via Paypal te betalen, word je na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van Paypal. Je kunt je hier aanmelden voor een nieuw account of inloggen met je bestaande Paypal gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Van ons ontvang je na betaling een ontvangstbevestiging.
Achteraf betalen via Billink
Je kunt bij Mannenzaak.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 250,- (incl. BTW). Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, zal Billink jouw gegevens realtime controleren op kredietwaardigheid. Indien je niet in aanmerking komt om achteraf te betalen heb je direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen via een andere betaalmethode. In het geval je wel bent toegelaten zal je bestelling worden geaccepteerd en uitgeleverd. Je ontvangt namens Mannenzaak.nl het product en namens Billink een factuur per e-mail. Je dient deze factuur binnen 14 dagen te betalen.
Creditcard
Je kunt er ook voor kiezen om met de Creditcard Visa, Maestro of Mastercard te betalen. De Creditcard gegevens worden versleuteld via de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het kopen met een Creditcard bij Mannenzaak.nl veilig.  
Bancontact Mister Cash (België)
Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces veilig en gemakkelijk je online aankoop bij ons afrekenen. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.
SOFORT Banking (Duitsland)
Sofort Banking lijkt erg op iDEAL, het grote verschil is echter dat de consument niet op de website van de vertrouwde bank komt maar de overschrijving bevestigd op de pagina van Sofort Banking. Sofort Banking is te gebruiken in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.

Waar kan ik een kortingscode invullen?

Als je een kortingscode hebt gekregen dan kun je deze gebruiken in je winkelmand. Direct onder het artikeloverzicht in je winkelmand kun je je kortingscode invullen in het invulveld, klik vervolgens op ‘toepassen’ en de korting wordt direct berekend. Kortingscodes worden vaak verstrekt aan onze nieuwsbriefabonnees. Schrijf je dus in op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte. Per bestelling kan maximaal één kortingscode gebruikt worden. 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Bij Mannenzaak.nl heb je altijd het recht van retour binnen 14 dagen na levering van het product. 
Zonder opgave van reden kun je bestelde producten retourneren. De aanschafkosten van de producten worden terug betaald. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de consument. Het aankoopbedrag zal zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen worden geretourneerd.

Voorwaarden voor het retourneren:

De verpakking mag niet beschadigd c.q. verbroken zijn.
Het product mag niet gebruikt zijn.

Waar kan ik mijn te retourneren artikelen naartoe sturen?

Mannenzaak.nl
Postbus 74
3360 AB Sliedrecht

Wat moet ik doen als ik een verkeerd/beschadigd artikel heb ontvangen?

Ontvangt je een beschadigd of verkeerd artikel (bijv. verkeerde kleur) neem dan contact met ons op via het veld hiernaast. Wij helpen je graag verder en lossen dit probleem direct met je op.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Bestellen bij Mannenzaak.nl gaat via een paar eenvoudige stappen. Om te kunnen bestellen heb je geen account nodig. Het wordt wel geadviseerd een account aan te maken. Dit maakt het bestellen in de toekomst makkelijker en geeft je de mogelijkheid om gebruik te maken van Favorites. Ga hiervoor naar 'Mijn account' bovenaan de pagina. Hier klik je vervolgens op ‘Account aanmaken’. Daarna kun je je gegevens invullen om een eigen account aan te maken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Ga naar 'Mijn account' bovenaan de pagina en klik op ‘Wachtwoord vergeten?’. Vul je e-mailadres in en klik op ‘verstuur’. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail van ons met daarin een persoonlijke link. Klik op deze link om een nieuw wachtwoord op te geven.

Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Als je inlogt in je account, kun je zelf je persoonlijke gegevens wijzigen (waaronder e-mailadres en wachtwoord) en kun je hier meerdere factuur- en afleveradressen opgeven of wijzigen. Ook kun je hier je bestellingen bekijken en je Favorites beheren.

Kan ik ook bestellen via mijn tablet of smartphone?

Mannenzaak.nl heeft een geoptimaliseerde mobiele site, dus bestellen via een tablet of smartphone is uiteraard mogelijk. 

Ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen.

Als je na een uur nog geen orderbevestiging hebt gekregen neem dan contact op met onze klantenservice. Het kan zijn dat je order niet goed is doorgekomen. 

Heb je een andere vraag?

Vul dan het contactformulier op deze pagina in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Contactformulier
* Verplichte velden