Hoe kunnen wij je helpen?
Hoe kunnen wij je helpen?
Hulp & Klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We bieden je graag snelle ondersteuning. Antwoorden op onze meestgestelde vragen vind je hieronder. Staat je vraag er niet tussen of wil je graag advies? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

E-mail ons

Veelgestelde vragen

Bestelling

Hier vind je antwoord op al je vragen over het plaatsen, aanpassen en annuleren van een bestelling.
1

Waar vind ik mijn ordernummer?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail. In deze e-mail staat ook je ordernummer. Heb je niets ontvangen? Controleer dan even je spam- of reclamemap. Bij Gmail komt onze e-mail daar soms terecht. Is er een typefout in je e-mailadres? Dan kunnen we je helaas geen bevestiging sturen, maar wordt je bestelling wel gewoon verwerkt.

2

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wil je iets aanpassen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Zodra je bestelling is verwerkt of verzonden, kunnen we deze niet meer aanpassen.

3

Kunnen mijn bezorgadres en factuuradres verschillend zijn?

Ja, dat is geen probleem. Je kunt tijdens het afrekenen aangeven dat je een ander factuuradres wilt gebruiken, zolang beide adressen zich in hetzelfde land bevinden.

4

Waarom zie ik mijn bestelgeschiedenis niet?

Waarschijnlijk heb je als gast afgerekend. In dat geval is je bestelling niet gekoppeld aan een account en zie je deze niet terug in je bestelgeschiedenis.

5

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Nee, je kunt ook bestellen zonder account. Maar een account biedt wel voordelen: je gegevens worden veilig opgeslagen en je kunt je bestelgeschiedenis eenvoudig bekijken.

6

Hoe weet ik of mijn bestelling is verwerkt?

Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je van ons een orderbevestiging per e-mail. Je krijgt ook een aparte verzendbevestiging zodra je pakket ons magazijn heeft verlaten – inclusief track & trace-code.

7

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Soms zijn we genoodzaakt een bestelling te annuleren. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als:

  • Het artikel niet meer op voorraad is
  • Je adresgegevens niet correct zijn ingevuld
  • De betaling is mislukt
  • Je zelf hebt verzocht om annulering
8

Hoe beheer ik mijn winkelwagen?

Klik op het winkelwagen-icoon rechtsboven om je winkelwagen te bekijken en aan te passen. Je kunt:

  • Het aantal artikelen wijzigen
  • Artikelen verwijderen
  • Artikelen toevoegen aan je verlanglijst
9

Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

Ja, je ontvangt automatisch een PDF-factuur in de bevestigingsmail van je bestelling.

10

Welke e-mails ontvang ik over mijn bestelling?

Je ontvangt:

  • Een orderbevestiging per e-mail
  • Een verzendbevestiging met track & trace

Bij een retour of annulering ontvang je aanvullend:

  • Een ontvangstbevestiging van je retourzending
  • Een bevestiging van je terugbetaling
  • Een annuleringsbevestiging

Verzending

Je vindt hier antwoord op al je vragen over de bezorging van je bestelling.
1

Wat is de levertijd?

Bestel jij vóór 23:00 uur op een werkdag, dan heb je jouw bestelling de volgende dag al in huis. Bestellingen worden verzonden op werkdagen van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen. Als je op zaterdag of zondag vóór 20:00 uur bestelt, wordt je pakketje op maandag bezorgd.

2

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf €35 worden gratis verzonden binnen Nederland. Voor bestellingen onder de €35 rekenen wij €3,95 verzendkosten.

3

Wanneer ontvang ik mijn track & trace-code?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met de trackingcode. Hiermee kun je jouw pakket eenvoudig volgen.

4

Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel heb ontvangen?

Heb je per ongeluk een verkeerd artikel ontvangen? Laat het ons weten via de klantenservice. We zorgen uiteraard voor een passende oplossing.

5

Wat moet ik doen als ik mijn pakket nog niet heb ontvangen?

We doen ons best om alle bestellingen op tijd te leveren. Heeft je pakket vertraging of is het nog niet bezorgd? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

Betaling

Je vindt hier antwoord op al je vragen over betalingen, voor én na je bestelling.
1

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt bij ons veilig en eenvoudig betalen via iDEAL, PayPal, Visa, Mastercard, Bancontact, Klarna Achteraf Betalen of een Mannenzaak Giftcard.

2

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Je ontvangt de factuur automatisch als bijlage in de orderbevestiging per e-mail. Heb je niets ontvangen? Controleer dan ook je spam- of reclamemap.

3

Moet ik iets betalen voor het terugsturen van mijn product?

Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening. Je kunt zelf kiezen of je het pakket via PostNL of DHL retourneert.

4

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Nadat je het retourpakket hebt afgegeven bij een pakketpunt, kan het enkele werkdagen duren voordat het ons magazijn bereikt. Na ontvangst verwerken wij de terugbetaling zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 werkdagen.

5

Biedt Mannenzaak achteraf betalen aan?

Ja, dat kan via Klarna Achteraf Betalen. Je ontvangt je bestelling eerst en betaalt daarna binnen 14 dagen.

Retourneren

Hier vind je antwoord op al je vragen over het retourneren van je bestelling.
1

Wat kost het om een artikel te retourneren?

Retourneren via ons retourportaal is mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Deze werkwijze helpt ons om onze prijzen scherp te houden en duurzame verzending te stimuleren.

2

Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn geretourneerde bestelling?

Nadat je het retourpakket hebt afgegeven bij een pakketpunt, kan het enkele werkdagen duren voordat het ons magazijn bereikt. We verwerken je terugbetaling zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van het pakket.

3

Kan ik mijn artikel(en) ruilen?

Ruilen is op dit moment niet mogelijk. Wil je een ander product ontvangen? Dan kun je het artikel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

4

Binnen hoeveel dagen dien ik mijn bestelling te retourneren?

Je kunt je bestelling tot 30 dagen na ontvangst retourneren. De artikelen moeten in originele staat zijn en indien van toepassing voorzien van een ongeopende verzegeling.

5

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

Retourneren gaat eenvoudig via ons retourportaal. Zo werkt het:

  1. Ga naar het retourportaal: Retourportaal openen
  2. Volg de stappen om je retour aan te melden
  3. Print het retourlabel en geef het pakket af bij een pakketpunt

Account & Nieuwsbrief

Je vindt hier antwoord op al je vragen over je account en het ontvangen van onze nieuwsbrief.
1

Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken is heel eenvoudig. Klik op het account-icoon rechtsboven op de pagina en kies ‘Account aanmaken’. Vul je gegevens in en klik op ‘Registreren’. Je account is nu actief.

2

Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

Je kunt je op drie manieren aanmelden voor onze nieuwsbrief:

  • Onderaan elke pagina in de webshop
  • Via je account onder ‘Nieuwsbrief’, waar je je voorkeuren kunt opslaan
  • Tijdens het afrekenen via het vinkje “Stuur mij een e-mail met nieuws en aanbiedingen”
3

Hoe zorg ik dat ik geen nieuwsbrieven of marketingmails meer ontvang?

Onderaan elke nieuwsbrief of marketingmail vind je een afmeldlink. Klik hierop om je eenvoudig af te melden.

4

Hoe wijzig ik mijn accountinstellingen?

Log in via het account-icoon rechtsboven. In je account kun je je gegevens aanpassen. Gebruik het menu aan de linkerkant onder ‘Mijn account’ om bijvoorbeeld je naam, e-mailadres of wachtwoord te wijzigen.

5

Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?

Ga naar de inlogpagina en klik op ‘Wachtwoord vergeten?’. Vul het e-mailadres in dat je bij je account gebruikt. Je ontvangt direct een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.